Wednesday, November 12, 2008

where is you???

leh bygkn x perasaan kartun kat atas
sedih kn..
skg pn tgh alami
terlalu kerap alaminye..
sejak mr hubby belayar last week
ktorg semakin jarang berhubung
rs sgt2 jauh~mmg jauh pn JB-KK jauh tu
tp redha je la sbb sume ni atas tuntutan keje dia

mm.. rs mcm prnah rs perasaan nih..
yeaa...
9thn yg lalu
ketika 1st time berjauhan ngn family..
ingt lg ms tu mmg ade yg memandang rendah
"leh ke kakdek.. tak bwk kain mak ke wt teman"
tp skng telah ku buktikn..
mmm.. sendiri maw ingat la kn
btaw kang ckp riak lak..
opsss.. off topic sudaahhhh...

homesick.. rindu kat family
hubbysick.. leh ke utk rindu kat husband? huhu..
tp skng rindu both...
waaaaa..

ape yg terjadi ms mula2 dok hostel tu kerap gk terjadi skng
guess what???
CRYING..
rindu ittew satu penyeksaan
jauh kalau dpn contact at least sms xpe
ni dah la jauh nk sms pn xleh
terseksa emosi ku ini..

meh cuci mata meh..


gambar di atas yg bertanda B adalah tempat kerja Lt Yusairi TLDM di KK..
wahaaa..
rindu punya pasal tgk tmpt keje pn jd la
tp mr hubby bkn ada kat base pn skng
smlm kat Pulau Layang2..
arini xtaw ke mane hala tujunya...

ada kat cni kot
-
-


xpun dah ada kat bwh ni..

ni area nun di utara
kat Kudat, Pitas..

walla..
akibat kerinduan pd si dia leh expert peta Sabah
huhu


waaaa...
windu bertandang lg dihati~~~

ps:hrp2 B dpt blk 22hb. leh gi abg tunang.. tp possibility amat lah kecik..

No comments:

Related Posts with Thumbnails