Saturday, February 16, 2013

Terkedu!

Ok!


Short entry!





Gambar di atas adalah ring untuk pasang langsir..


Macam gambar ini. (ehsan google)





TAPI


Bukan nak cerita pasal langsir.




Ring tersebut telah dijumpai di dalam pampers Arsyad.. OK! Tak payah baca lagi sekali. Memang benar apa yang di baca.



Mak terkedu!!



Speechless

6 comments:

mama ila said...

ayookkkk...camne boleh ada dlm pampers??? huhuhu...

DiLLaiLa said...

erkkkk maksudnye arsyad telan benda tu and berakkan balik ke mek?ke abang die sesaje masukkan dalam pampers adik die ke?

liza said...

hehehe terbaik kan..

Ira said...

ai..mujur la keluar balik..
itu la, kdg2 kita x perasan bdk2 ni. semua nk masuk mulut. aimy pn sama, semua nk rasa. sabar je la

4feet8 said...

ya Rabbi.. hati2 nextime..
teringat anak buah, siap minum minyak baby johnson lagi.. bahaya betul budak2 nih..

@naAzli said...

musim menuai/ mengutip dah bermula. hehe...nasib baik keluar balik...;p

Related Posts with Thumbnails