Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, February 9, 2013

Shaklee Idaman Ibu Malaya

Assalamualaikum


Kebelakangan ni ada beberapa orang rakan facebook yang inbox UNC. Tapi bukan untuk beli barang. Kalau inbox minta like gambar anak masing-masing join contest dah selalu sangat. Tapi kali ni saya terima inbox daripada pengedar-pengedar shaklee.. Well, mesti dah tau sebab apa kan..


Sekarang ni kalau kat facebook tu tak kira la personal account or UNC, kalau tengok news feed tu, mak aaiiii.. Semua orang eehhhh ramainya manusia jual shaklee.. Yang asal usul salasilahnya jual barang baby sudahnya jual shaklee juga.. Dari situ saya tahu permintaan shaklee memang tinggi dan mungkin boleh jadi salah satu hot produk.


Sebelum ni ada beberapa orang customers yang datang kedai bila tengok arsyad yang bambam akan tanya, "baby minum susu apa?" Saya jawab, "Susu ibu." "Oh u ada jual shaklee?"



budak tembam


Lihat?


Kalau letak di kedai saya pasti boleh jual kerana dengan ada anak yang bambam, mesti akan menjadi testimoni terbaik!


TETAPI


Saya bukanlah pengamal supplement shaklee.. YE! Saya memang pernah beli trial set hampir dua tahun yang lalu, rujuk ENTRY INI. Tapi saya ni jenis makan tak tentu masa, apatah lagi nak makan vitamin or supplement. (Kalau tak, tak kan la hb rendah je sewaktu mengandungkan arsyad..) Jadinya bila selalu tak makan, jadi membazir. So saya memang tak teruskan lagi.. Itu la pertama dan terakhir saya beli.


Ini membuatkan saya berfikir. Boleh tak saya jadi pengedar Shaklee walaupun saya tidak makan supplementnya. Ala orang bukan tahu pun. Bila tanya jawab je ye, tiru testimoni orang lain untuk rujukan.. Boleh je kan. Janji masyukk.. Huhuhu



budak ni pun membesar dengan sihat. cuma tak tembam je..


Tapi, saya ada sebab kenapa tidak mahu menjualnya.. Selain dari saya tidak makan, ada sebabnya.. Insyaa Allah.. in next entry.. bila ntah next nya. hehehe

2 comments:

Ira said...

aku amik jgk. tp bln ni da stop. hehe... cam ko la, selalu x consistent je nk amik supplement ni. tp citer la nape ko x amik ek.. aku baca. hehe..

liza said...

insyaa Allah.. tunggu masa lapang sikit. hehe.. thanks la sudi baca blog yg selalu gersang ni. hehehe

Related Posts with Thumbnails