Sunday, February 22, 2009

Lucky


Yeah.. akhirnya saya telah berada di KK. sy akan berada di sini slma seminggu. xpe dok cni lama2 skg ni sbb dah ade rumah so tak pyh nak bazir duit sewa hotel..


saya tiba di sini 20hb. so smlm spjg ari ktorg bershopping sakan. byk gk abis beli brg keperluan umah. luckily skrg baru ada umah n beli brg2. kalau mcm org lain lepas kawin terus duk sekali mesti pening pk duit utk kenduri dan idup lepas tu.. we are lucky sbb duk umah kelamin dlm base TLDM, all furniture are provided~ smpai terlebih2 lg.. just beli brg elektrik je. tak pe la takde umah sendiri lg jnji idop sendiri dan tidak menumpang.. ade ke istilah menumpang suami?? lucky me saya hnya msuk umah cuci kaki je.. everything is provided by hubby... thanks dear.. ;)


another lucky thing...
semalam ktorg telah merasmikan kereta baru. our 2nd car.. his 2nd car actually. but this time is a new car.. he almost finish a payment for his iswara which currently at his hometown. bulan 4 ni abis la..





sila teka kereta apa..








tet..
keta buatan Malaysia je.. perodua Myvi SE. tp ok la dr Proton sbb Proton cepat jahanam kn.. but it's him so i don't really care. asalkan berbaloi. bkn kereta Malaysia terpakai like previous. tp takpe time dia amik tu ktorg x kenal lg.. kalau nk amik used car yg import xpe la... i asked him to take a manual car so leh la saya biasakan diri nti..


smart tak..



eh....
nak tgk tak permandangan dari umah ktorg... jgn jeles taw








serious!!! sgt indah ciptaan Tuhan.. siap leh dengar bunyi ombak lg.. takyah gi jauh2.. tp nk snokerling kat sini tak leh la.. nk kena ke pulau gk.. waaa.. bila la berpeluang lg nih.. waiting... im lucky huh...

No comments:

Related Posts with Thumbnails