Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 10, 2009

Tagged by Iza


here we go!!


1. Bekas kekasih saya adalah :
- ramai sgt.. tak tertype..

2. Saya sedang mendengar :
- iklan Anak Wayang di Astro RIA

3. Mungkin saya patut:
- siapkan resume cepat2 utk cari keje

4. Saya suka :
- wang, en suami dan wang en suami.. hehe

5.Sahabat-sahabat baik saya :
- x ramai dan semua di semenanjung Malaysia, sy di Sabah

6.Saya tak paham :
- kenapa susah sgt nk masuk parking, baru 2x cuba dah fed up

7.Saya kehilangan :
- gaji dr Droy started Jun lepas, penganggur la katakn..

8.Ramai yang berkata :
- "ye ke? mcm x kwin lg je" kpda saya dgn nada terkedu

9.Makna nama saya :
- xde makna, lg bgus dari ada makna tp tak melambangkan diri pn

10.Cinta itu adalah :
- luas.. cinta kpda Allah, family dll

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
- belayar menuju ke Sandakan

12.Saya akan cuba :
- mahirkan diri driving dan cari keje utk kumpul duit byk2 dan shopping smpai muntah

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
- forever and ever and ever and ever.....

14.Telefon bimbit saya :
- pemberian en suami sempena birthday tahun lepas

15.Bila saya terjaga dari tidur :
- terus capai handset tgk ada sms or call dr en suami ke x

16.Saya paling meluat apabila :
- org yg dengki dan busukkan nama org lain tak tentu pasal.. eewwww

17.Pesta/Parti adalah :
- masa utk lupakan segala masalah

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
- haiwan? comel? takde kot

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
- kanak2.. main puas2..

20.Hari ini :
- baru mkn nasi selepas 2 ari x mkn nasi

21.Malam ini saya akan :
- tgk TV smbil main internet smbil ingat en suami

22.Esok pula saya akan :
- buat bnda yg sama mcm ari ini

23.Saya betul-betul inginkan :
- business dan kereta sendri

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
- semakin tembam

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
- mall. xde duit just window shopping..

26.Makanan Barat atau Jepun :
- barat.. chicken chop, burger, fries dll.. teringat lak GG.. hehe

27.Bilik yang terang atau gelap:
- samar2.. romantik gittew

28.Makanan segera adalah :
- bagus utk abiskan duit dan gemokkan badan

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
- "bye" masa call mak mlm td..

30.Siapa yang anda mahu Tag?
- dilla, hasdi, nad

No comments:

Related Posts with Thumbnails