Saturday, August 1, 2009

Juara Anak Wayang



Finally.. Mohd Hairi Safwan Aznan, 21, juara Anak Wayang (AW) musim pertama.. eh.. mcm nk ada musim kedua je bunyinye tu..


Hairi meraih 58% undi sms menerima hadiah berupa sebuah kereta Honda Jazz bernilai RM109800, wang tunai RM10000, tawaran berlakon dalam drama bersiri 60 episod, dua tiket penerbangan ke Los Angeles, kamera Canon model FS21, rawatan kecantikan di Aster Spring selama setahun dan trofi.. lumayan giler hadiah..


Pencabar beliau adalah Hafiz Halim, 21, hanya dpt 42% undi..


Mmg Hairi layak menang pun banding Hafiz yg sgt ikut skrip.. dan seb baik gk la Dayana tak masuk final.. minah tu tak best pun, harapkan muka je. ehh.. lawa ke?? huhu


Sebenarnya tak la layan sgt AW ni pun. tp bila saat genting tu layan gk la.. just nk tgk siapa yg menang. tp sebenarnya Pilih Kasih lg SYOK!! huhu



update!!


picture credit to Juara AW


No comments:

Related Posts with Thumbnails