Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 30, 2013

Krunchy Karamel Almond

Assalamualaikum

Pernah makan ni tak?








Tak tahu apa dia?


Namanya Krunchy Karamel Almond (KKA).




Serious sedap! Saya dapat rasa pun sebab kakak saya tinggalkan sebalang di rumah. Semasa saya masak di dapur, rupanya anak bujang saya duduk di ruang tamu dah buka seal balang dan makan. Saya tengok rupa macam biskut kacang biasa yang ayah saya suka makan ketika giginya masih ada dulu. Rupanya lebih nipis. Tapi rasanya lebih sedap. Serious! Tak tipu. Dah rasa sekeping, terus kunyah lagi dan lagi. Sedar-sedar tinggal separuh. Terus ambil penutup balang dan simpan tempat tinggi supaya Azhad Nayli tak dapat ambil. Tujuannya tak nak bagi habis cepat. Padahal emak Azhad tu yang makan banyak. Huhu~


Bila Azhad berjaya ambil KKA dari tempat simpanan, dia akan bawa masuk bilik tidur sebab emak dia suka lepak dalam bilik. Apalagi! Emak Azhad pun membebel la suruh makan di ruang tamu, takut nanti bersepah atas tempat tidur. Bila bebelan emaknya dianggap seperti mendendangkan lagu tema Jodoh dan dia buat tak peduli je sambil terus makan KKA dengan penuh nikmat, emaknya pun bangun dan ambil balang KKA kononnya nak tutup balang tu dan simpan. Dalam tak sedar emaknya yang join makan atas tilam sampai habis. Bila kakak saya datang, terkejut dia tengok balang KKA tergolek kekosongan dalam masa tak sampai sehari. Itu lah penangannya. Budak kecik tak reti menipu kan. Bila dia suka, maksudnya sedap lah!



KKA ni diperbuat daripada badam, biji bunga matahari dan bijan. Kesemua bahan ni memang berkhasiat.





Khasiat KKA



Menarik tak? Bahan semulajadi yang kurang proses untuk dimakan. Hanya bakar je. Bukan dikisar halus jadi serbuk ke.. Macam ni baru boleh dikatakan bersifat semulajadi! Kan?



Berminat nak cuba try test?





Ye! Ummi Nayli Collections juga ada jual.


RM25 sebalang dalam 200grm. Ni standard price ye. Beli la dengan mana-mana agent pun harga sama je. Melainkan kalau beli banyak mungkin boleh kurang sikit.


Kalau nak order boleh la pm FB UNC laju-laju ye. Beli cepat, rasa kesedapannya cepat. Rugi lambat-lambat ni.


Orang KL terutamanya area Kg Pandan boleh datang kedai sebab kami sediakan tester. Rasa sekali gerenti nak beli..


Sms/whatsapp 0133811136 untuk balasan segera ye.


Yummy yummy!!



Published with Blogger-droid v2.0.8

No comments:

Related Posts with Thumbnails