Thursday, March 19, 2009

1st In 2 Years

Ptg td kuar gi Tmn U.. mls nk kuar sbnrnya tp disbbkan nk amik gmbr yg cuci b4 blk KL last week, isi minyak motor dan cari hadiah utk B kena la kuar gk..


taw tak ape jd ms kuar tu???



it was my 1st experience within almost 2 years ride a motorcycle..




tayar pancit daaa...



nmpk tak tayar belakang tu kurus sikit



tada.... dah tanggal tayar.. rantai karat giler...




mr apek tgh repair tayar




tayar motor pancit gara2 tak de angin.. ye la reti bwk je tp tak reti nk beza ada angin ke tak.. tp ila ckp kalau takde angin rs berat je bwk.. NOTED!! kalau picit tayar tu mcm takde beza je rs.. so alang2 dah msuk bengkel soh la apek tu cek angin tayar depan sekali.. dan sememangnya tyr dpn pun kurang angin.. apek tu tegor psl rantai karat.. kena sll letak minyak kalau tak senang karat dan senang putus.. tu pun dah karat gila.. tak tukar minyak itam pun sbb mls.. nti2 la..



tak pasal2 je bajet lari.. ~wpon bape hingget je.. tu br guna motor tak guna keta lg.. ada ati nk keta mhl2 lak tu.. huhu.. org pompuan mmg pndai guna motor/keta tp tak reti jg.. huhu



ps: 2 objectives ke Tmn U tercapai. cuma hadiah utk mr hubby tak dpt lg.. buntu memikirkan ape yg ptt diberi..


No comments:

Related Posts with Thumbnails