Wednesday, August 3, 2011

Ramadan 1432H

Alhamdulillah

Dah 3 Ramadan 1432H.. Dah masuk malam ke-4 pun. Tahun ni tahun ke-2 berpuasa dengan tanggungjawab menyusukan Azhad. Risau jika susu tak banyak. Tapi Alhamdulillah rezeki Azhad masih ada.. Sampai bilalah saya boleh mengenyangkan Azhad dengan susu badan ni? Rasa sedih pula bila fikir saat-saat dicerai susu.. Bolehkah Azhad terima? Senang tak Azhad tidur tanpanya? Errmmmm..


Enough! Tetiba je emo. Tak nak emo lebih-lebih.. Huhu..

Semoga saya dan semua mommies breastfeed dapat puasa sambil menyusukan anak dengan jayanya. Semoga segala amalan kita diberkati oleh-Nya..


Bulan yang mulia ni jangan gosip lebih-lebih ye. Nanti pahala kita entah ke mana, pahala orang yang digossipkan tu yang melimpah ruah..



clue untuk next entry.. kekeke




Wassalam

2 comments:

Ira said...

mana rambut azhad??

liza said...

haha... jenuh nak tunggu rambut dia panjang. hehe

Related Posts with Thumbnails