Wednesday, December 5, 2012

Sama. Kata adik beradik..

Assalamualaikum


Cuba teka ni siapa







Owh.. tak payah teka pun tak pe sebab terang-terangan nampak abang duduk atas kerusi. So confirm la yang memanjat tu adik! Sekarang teka yang ini pula..






Siapakah?



Itulah abang ketika usianya hampir setahun. Tak percaya pergi tengok dalam fb. Uploaded date adalah 1/5/11 bermaksud lagi 5 hari abang nak setahun. Tarikh sebenar diambil kena check handphone. While pic adik ketika usianya baru 8 bulan.



Ok. Memang perkembangan adik lebih cepat dari abang dalam banyak perkara. Tapi tak nak la bandingkan sangat. Orang bandingkan anak kita, kita tak suka kan. Cuma entry ni saja nak letak gambar yang kebetulan sama. Baju pun kebetulan pakai baju yang sama. Kata adik beradik. Satu emak, satu bapa. Pusing-pusing macam tu juga la perangainya. Semoga anak-anak ummi abi membesar dengan sihat dan menjadi insan berguna dunia akhirat..



Daa~~~







Published with Blogger-droid v2.0.8

2 comments:

Ira said...

Jgn banding2kan anak.. Adik progress cpt sbb abg dia ada tukang ajarnya. Hehe..bak kata kwn aku, ada contoh teladan.
Apa2 pn sama2 terbaik. Aktif dan sihat. Hehe..yg aku perasan beza abg ngan adiknya.. abg kurus sket.. Adik dia bambam..

liza said...

Tu perbezaan yg paling ketara. Hehe

Related Posts with Thumbnails