Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 12, 2008

Antoo Fighter-Amukan Drakulat




si comei Scha

Synopsis-credit to
Antoo Fighter

Antoo Fighter@Penentang Jembalang merupakan sebuah kumpulan pemusnah Antoo bawah tanah yang telah wujud sejak zaman dahulu lagi. Setiap 60 tahun, 5 manusia akan dipilih untuk menyelamatkan dunia daripada ancaman puaka zon.

Sekumpulan Antoo dari zaman dahulu kala yang diketuai oleh Drakulat Van Listerooy telah kembali mengganas setelah terlepas daripada kurungan, Antoo-antoo ini telah mengembara ke Kuala Lumpur untuk meneruskan misi mereka yang belum tercapai. Drakulat telah menawan kota untuk dijadikan markas operasi mereka. Amukan Drakulat telah membawa kekecohan kepada ibu negara sehingga berada dalam keadaan tidak tentu hala.

Dalam pada itu, tugas sebenar Drakulat ialah untuk membebaskan Lord El-Sharon, bapa syaitan dari neraka zion. Pembebasan Lord El-Sharon dapat menyatukan dunia dan dimensi nerakanya. Drakulat perlu mencari seorang gadis yang telah terpilih menerusi keturunan dara suci Delyla. Darah korban itu adalah kunci segala mentera untuk Antoo-antoo ini menguasai dunia.

Kehadiran semula Drakulat dapat dirasai oleh Pak Din dan beliau mewasiatkan cucunya Pohjee untuk menjado pewaris Penentang Jembalang alaf baru.

Reviews from us: Tak byk yg nk di citerkan pn.. just watch by urself.. for me citer ni boleh la... utk buang masa.. mmg tak kena pk ape pn.. just watch n laught.. cuma.. mmm.. for us (hubby n me) perlu bykkan adegan gado2.. ni tak, gado ckit je dah menang.. mcm tak berape menarik je.. but its ok la.. 1 perubahan dlm indsutri perfileman malaysia.. x la asik2 cita cinta n jiwang je.. smga movie kita lebih berkembang...

No comments:

Related Posts with Thumbnails