Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 15, 2011

Berdua Lebih Baik!!

Assalamualaikum...

Entry sependek yang mungkin.

just nak share bahawasanya sekarang saya sendirian bersama azhad..
malam ni malam ke-2..
hubby di Ayer Keroh menghadiri kursus..
kursus apa? ha.. yang ini kita tak tahu..
SUDAH!!
jangan merepek..


hubby akan berada di sana until friday.
friday petang tu boleh bergerak pulang untuk berjumpa isteri tercinta dan anak tersayang.
psss.. apa beza cinta dan sayang??


kalau siapa-siapa boleh terangkan beza cinta dan sayang PLEASE leave comment..


my heroes



lepas tu saja nak ek (action)
saya suka bila hubby takde..
jarang jumpa orang macam saya kan... huhu


bila jauh macam ni la baru wujud perasaan rindu
bila jauh macam ni la baru rasa sayang.. or cinta?
bila jauh macam ni la baru tahu menghargai



tapi yang lagi bestnye..


bila sendiri macam ni saya tak payah terkejar-kejar nak masak
huhu.. dasar pemalas..

serius!!!
korang takkan jumpa orang macam saya!!


ok la



good night all...

ps: hidung ketat je.. kepala pun weng je. jangan la sakit. sian azhad nanti..


No comments:

Related Posts with Thumbnails