Thursday, July 21, 2011

I'm Back!

Assalamualaikum


Its been a while..
banyak benda nak cerita tapi ada masalah dengan email gmail
lepas satu, satu ujian yang datang
Alhamdulillah finally dapat juga account gmail balik
tapi FB JOS tak dapat nak diselamatkan
terpaksa la create account baru, dengan nama baru

semoga ALLAH tambah rezeki kami dengan ujian ini..


ehhh.. mesti ada yang tertunggu-tunggu entry terbaru, kan
almaklumla boleh buat bahan ngumpat sesama sendiri
or lebih tepat nak ambil tahu je.. huhu


till then, sehingga bertemu lagi


daa~~~

4 comments:

DiLLaiLa said...

dah kenape gmail ko liza?kena hack ke?

liza said...

yup.. nasib la boleh dapat balik.. dah la fb yg tak bersalah pun dorg hacked. bongok betul!!

Kasih D Hati said...

Cepat2..rindukan entry baru.. entry azhad bnyk2 tau.. azhad yg handsome and soooooooooooo smart.. bijak anak ummi dgn abi ni...

Semoga azhad jd anak yg soleh.. azhad the best.. (suka hati i lah nak puji ).. Wink!

liza said...

new entry have been published.. check it out.. kekeke

Related Posts with Thumbnails