Friday, December 24, 2010

Makan Pencuci Muka

Hi..

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia~~~

Ada siapa-siapa pernah makan pencuci muka tak?? Kalau ada sila angkat keyboard.. eh tapi sekarang ni ramai dah takde keyboard sebab guna laptop. kalau macam tu sila angkat mouse!! eh silap-silap mouse pun tak guna.. ok! ok! kalau macam tu sila angkat laptop anda!! yang masih guna PC boleh la angkat CPU tu.. hehehe..



Tajuk di atas memang benar-benar kejadian yang berlaku pada saya petang tadi.. tak tipu punya! tak taw la macam mana boleh jadi. nak kata mamai, tak mungkin sebab berlaku pada PETANG hari. kalau pagi tu boleh la dimaafkan..






Begini ceritanya~ macam panglipulara daa..

Sebelum nak mandi petang tadi, saya refill sabun mandi.. lepas tu terus capai berus gigi nak gosok gigi. sebaik je berus gigi tu masuk mulut saya dah rasa semacam. dalam kepala hotak masa tu just fikir, 'tangan kena sabun mandi tadi tak cuci bersih kot' lepas tu terus la gosok gigi, then terfikir 'nape tak pedas ni'.. lepas tu tengok pencuci muka dah beralih tempat, maksudnya confirm!! saya dah letak pencuci muka kat berus gigi.. terus la cepat-cepat kumur dan amik ubat gigi gosok gigi balik. tapi kepedasan ubat gigi tu masih tak dapat atasi ketidaksedapan pencuci muka tu...



putihnya gigi lepas gosok dengan pencuci muka.. :P




Masa mandi lepas tu terus la berfikir.. nape boleh jadi macam tu? apa yang saya fikir sampai boleh tak perasan tangan capai pencuci muka bukan ubat gigi.. tapi tak ingat.. tapi memang saya tengah fikir sesuatu masa refill sabun mandi tu. mungkin terbawa-bawa tu yang khayal sekejap.. huhu..


Jangan tengah mandikan anak jadi macam tu sudah... hehe..

Korang ada cerita lebih kurang macam ni? dare to share?? share la dan jangan lupa backlink sini ye.. hehe.. daa..


2 comments:

Ira said...

aku pernah hampir2 nk letak pencuci muka kat berus gigi. tp time tu pagi la. nasib tak letak sbb terperasan masa pegang pencuci muka tu. kdg2 kita x perasan mgkn sbb benda tu beralih tmpt or mmg fikiran kita sedang melayang ke mana2..

liza said...

hehe.. mmg tah melayang kot. tapi tak leh nak ingat gi mana fikiran masa tu.. huhuhu.. dah la petang.. kalau pagi tu boleh la dimaafkan.. mamai lagi kn.. hehe

Related Posts with Thumbnails