Thursday, February 10, 2011

C-208 PTKK Dalam Kenangan

Assalamualaikum


Entry kali ni just nak tepek gambar rumah lama, C-208 RKTLDM, PTKK sebagai kenangan. gambar dah dicollagekan dengan tak creative nya.. huhu..


ruang tamu..



ruang makan


bilik tidur


dapur



Petang tadi dah masuk rumah baru. tapi tak sempat nak snap pic.. esok or lusa barang mungkin sampai. nanti kalau sempat akan snap pic. rumah baru kat Desa Pandan. tapi kalau alamat rumah Jalan U Thant.. tapi memang betul-betul tengah KL... baru terasa tinggal di Kuala Lumpur. huhuhu..


till then.. daaa

2 comments:

Ira said...

Liza, brg2 dr umah lama bwk ke KL ke? Perabot2 tu sumer ko beli ke disediakan? Cantiknye pemandangan, leh nmpk laut..

liza said...

perabot semua disediakan. kuarters kerajaan kan.. ktorg punya barang elecktrik je. perabot jati ada la sikit.. huhu.. tu la. skrg tak boleh tgk laut macam dulu.ngadap parking je.. huhu

Related Posts with Thumbnails