Tuesday, February 15, 2011

Jalan2 Cari Makan di KK

Assalamualaikum..


Nak tepek gambar di KK. sehari sebelum terbang kitorang gi jalan-jalan cari makan makanan yang tiada di tempat lain. tapi tak taw la kalau dah ada kan. tapi takde la jalan-jalan sangat.. kitorang pergi makan lokan bakar. actually nak minum air kelapa bakar, kat tepi jalan je. pastu situ ada jual lokan bakar kitorang try la. sedap. walaupun saya ni jenis tak berapa makan benda-benda species kerang, kepah ni tapi lokan tu saya layan je.. huhuhu. selain tu kitorang makan puding kelapa.. yummy.. azhad yang makan banyak..


budak yang habiskan puding kelapa



air kelapa sejuk untuk hubby


puding kelapa azhad



air kelapa bakar untuk saya



lokan bakar yang yummy..




agak-agaknya bila la boleh gi KK lagi. rindu!!


No comments:

Related Posts with Thumbnails