Monday, April 27, 2009

Zamani Slam dah kahwin??

Mangga Muda terdengar khabar pasal Zamani Slam dah bernikah senyap-senyap baru-baru ini. Mangga Muda ada juga cuba dapatkan penjelasan Zamani, tapi tak dapat dihubungi pulak.

Apabila risik-risik dengan orang sekeliling penyanyi lagi Gerimis Mengundang tu, mereka juga mengatakan ada mendengar cerita itu tapi tak mahu mengesahkan.

"Aku ada dengar macam itu jugak.. mana kau dengar ni," kata seorang yang pernah menguruskan Zamani dan masih rapat dengan penyanyi itu.

Dia sendiri tak mahu mengesahkan. Yalah apa-apa hal pun kena tanya dengan tuan punya badan. Manalah tahu kut-kut cerita itu tak betul pulak kan.

Apa-apa pun Mangga Muda acapkan tahniah kalau benar apa yang Mangga Muda dengar itu.

Mangga Muda: Dah lama tak jumpa dengan Zamani.


credit to: Mangga muda di paper or mag mane eh???

Kalau betol Zamani dah kawin tahniah diucapkan buat beliau dan isteri.. semoga ikatan suci yg dibina diberkati Allah dan kekal bahagia ke akhirnya. Semoga melahirkan zuriat yg comel, soleh dan berguna..

ps: saya adalah peminat Zamani dulu, kini dan selamanya.. suara sedaappp.. ;)


2 comments:

nad nazira said...

zamani kawennnnn?? haha- aku suke lagu kembali merindu =)

liza said...

suka semua lagu yg dia nyanyi.. hehe

Related Posts with Thumbnails