Sunday, April 17, 2011

Play Time!

Assalamualaikum..


Azhad almost 1 year.. rajin juga bawa azhad gi main walaupun kadang-kadang tu azhad tak de perasaan pun masa main. huhu.. jom cuci mata dengan gambar azhad bermain.


azhad dan abang azief.. masa ni kat melaka..



the boys..



@jusco melaka bawa azhad dan abang azief main..



@jusco taman u, skudai masa nak konvo..



@tesco cheng, melaka..



sila tengok video dibawah kalau nak tengok muka azhad masa main ni.. tapi tak berapa clear almaklumla guna handset je.. huhu... first time upload video kat blog nih. harap2 jadi la.. huhu




video



mula-mula azhad ok je. lama-lama benda alah tu makin laju, azhad jadi takut dan minta supaya diangkat.. huhu.. anak jantan ummi ni penakut. hehe



ok la.. chow dulu. nak gi jalan-jalan KLCC ada PC fair. duit takde, tengok-tengok je la. huhu


2 comments:

Ira said...

azhad nmpk sama besar ngan abg azief dia la..
rajinnye ko g pc fair.. :) aku da lama da x pegi pc fair..

liza said...

betul2.. mmg nampak sama besar, cuma azhad belum leh jalan je. kalau dapat kaki nanti ni mmg sama je.. huhu.. mmg dah lama tak gi. saja berjalan survey harga barang.. huhu

Related Posts with Thumbnails