Sunday, May 23, 2010

Masing-masing Sendiri

Alhamdulillah
mr hubby dah selamat sampai di KK
akhirnya kami dipisahkan lagi oleh Laut China Selatan
setelah 23 hari saya dan hubby bersama
tapi abi dan baby dapat bersama 17 hari je


Nak buat macam mane..
tuntutan kerja
InsyaAllah June nanti mr hubby balik KL
ada kursus di MINDEF
harap2 tak cancel la..


Malam ni merupakan malam pertama
baby dan ummi tidor tanpa abi disisi..


Ehh...
ape pulak!!


Kat HUKM hari tu kan kitorg dah tidor sendiri!!


Errmmmm...
abi dah mula merindui baby tu..
ummi pun dah rindu abi
takde sape nak tolong pujuk baby malam2 lagi


Harap2 baby tak banyak ragam
sian kat ummi kena jaga baby sorg2
huhuhu~~~


No comments:

Related Posts with Thumbnails