Saturday, August 28, 2010

Renovate Rumah

Yeay.. akhirnya berjaya juga renovate rumah ni..

Cat kaler sama je cuma tambah bilik, dari 2 bilik sekarang dah jadi 3 bilik. dengan keluasan yang sama setiap bilik jadi kecil pula.. nampak serabut.. nak besarkan keluasan keseluruhan tak berjaya lagi.. takpe ada masa nanti akan cuba besarkan keluasan keseluruhan.. pintu rumah nak tukar pun tak sempat lagi.. dinding pun kosong tak siap hias.. pelan-pelan akan diuruskan.. hehe..


rumah lama sejak.. erm sejak bila ye??

see... sama je kan.. bilik je bertambah.. huhuhu

2 comments:

A D I A said...

ingat betul2 la tadi nak renovate rumah, tu heran gak dah nak raya baru nak renovate ke hehe. selamat berbuka puasa :)

liza said...

hehe... takde umah betul nak di renovate lg la kak.. hehe..

Related Posts with Thumbnails