Thursday, June 4, 2009

GOOD GOOD



thumb up ni bkn tnda bagus taw.. kalau dalam fmly ktorg tnda 'padan muka'.. kena marah ke, jatuh ke.. "good2" pas kena good2 ngn org lain, yg dikenakan good2 tu mesti mengamok.. cth... kalau Maman kena marah, Azim selalu wt good2.. tp buat sorok2 la takot nti dia lak kena marah.. tp Maman msti tau punya Uteh dia sll wt good2 kat dia.. so msti dia ngamok.. huhu...


ehhh... jgn tak taw... Azief yg kecik tu pn taw wt good2 ni.. tp dia buat mcm ni...





mcm aritu dia jatuh, bangun2 je terus buat good2.. sblm org lain buat kat dia.. huhu...


ini adalah cerita selingan jer...



sbnyrnya nk good2 kn kat diri sndri sbb suka buat keja last minit, sudahnya GOOD2... haha...

tp xpe.. td dah email Diana Chapter 1- 5 utk dicekkan grammar.. tinggal Chapeter 6, 7 ngn abstract je.. hrp2 mlm ni leh setelkan la....


esok nk blk KL.. lamanya tak blk KL.. last blk bln 4 ms B ada exam rsnya...


No comments:

Related Posts with Thumbnails