Monday, June 8, 2009

Moving Part 2... bley??



map apakah ini...

huhu...

aclty my family are moving.. from umah kaler ijau (near Federal highway) to umah kaler kuning... its been a long time.. soo000 long.. kat situ la ktorg membesar.. dr abg GG takde smpai Azief umur 1thn lbh dah.. lama tuh... tp apakan daya..


tp umah br ni tak syok sbb susah kalau nk naik LRT atau bus.. dulu senang je... dr umah gi LRT baru 7mnt.. ~cek ms utk bajet ms kuar umah ms keja dolu2.. kalau dr pudu pn leh blk sndri naik LRT.. unless smpai lewat mlm br sape2 amik.. tp pas ni susah la.. tp.. sy mgkin akn tidak turun pudu lg after this.. nk blk KL juga may be susah.. kalau blk KL pn kena amik kat KLIA or LCCT jer...


ok... yg kaler ijau ngn bendera itu adalah SMK Sri Pantai, skola Maman, used to be mine also... jauh gk la dr umah br nk ke sekolah.. slma ni all of us gi skola jln kaki je.. ~3 minit sblm gate tutup br kuar umah... tolong tutup gate.. after this ayah akn anta Maman ke sekolah...


actly ktorg tak moving completely.. br pindah brg sikit2... dan tujuan utama sy blk KL last week adalah nk tolong pindah.. kononnya la.. tp tak pindah ape2 pn sbb lelaki2 gagah perkasa kat umah semua ada hal.. tmbhan barang tak siap packing lg.. so sy melepak je kat umah lama jg ank buah smntara mak dan ayah kuar gi beli brg..



oowwwhhhh... dia panggil saya KAKAK... sy rs sgt muda...



KAKAK..


saya sudah mula kerinduan terhadapnya... dia akn blk kepangkuan mamanya di Penang may be minggu ni..






no di atas adalah tarikh lahir sy.. yg terdapat diatas pintu rumah baru kami.. yeah.. it's belongs to me.. haha... E for Ejau... hahaha.... no yg sgt bertuah... dan sy pemilik no yg bertuah juga.. no je la.. but the house is not mine.. just a coincidence.. a big lucky coincidence.. ada org nk muntah ke.. syoh syoh.. gi jauh2 ye... huuhu


No comments:

Related Posts with Thumbnails