Wednesday, June 3, 2009

....... mata hitamku

biru mata hitamku
pernah dgr tak.. ni tajuk lagu kumpulan Wings

cmni lagu dier.. ~~jom nyanyi sama2...


Mana bukti kata sakti
Kau laungkan oh ho
Mana panji perjuanganmu semalam

Mana kesan cinta agung
Kau talunkan oh ho
Mana teman ingin juga ku saksikan

Aku damba kebebasan
Biar pahit biar pedih
Biar biru mata hitamku

Mana pedang sejahtera
Kau hunuskan oh ho
Mana hilang oh kemana wahai teman

Aku rela menemanmu
Dalam sulit dalam sepi
Andai engkau tak takut mati

Aku rela mengekormu
Dalam ribut dalam kabut
Andai engkau tak jadi takut

~~~


actly bkn nk cita psl lagu ni pn.. tp sj je gedix.. huhu

kalau tak nk biru bley??? nk hijau mata itamku... lalala~~~





entry kali ini adalah kerana sy rs mcm nk juling je skrg ni.. ke mmg dah juling sikit?? ~org kata kalau pakai spect mmg juling sikit.. tp sy tak pakai sgt.. dan rs mcm power dah bertambah

sbb.. banyyaaaakkkkkk SGT no yg ada depan mata nk diedit, dibuat graf dan mcm2 lg lah... adehh... hijau mata itamku..

itulah kisahnye..


sekian.. hehe...




ps: skg tgh giler donlod lagu jiwang dolu2 smbil2 siapkan thesis.. adehh.. takleh tensen2.. nti lah senarai kn...

lalalala~~~~



ps lg: mr hubby ada kat KK dah.. Isnin dah smpai... lalalala~~~


No comments:

Related Posts with Thumbnails