Sunday, June 14, 2009

Wedding @ Merlimau

Alhamdulillah..br slmt smpai dr Muar.. tak smpai 24j pn kat sana.. smlm smpai sana lbh kurang pkl1.. pkl 830 pg td dah gerak blk Jb.. tu je tiket yg ada ms beli smlm..


TQ so much to faulina and husband.. dan sorry byk2 gk sbb menyusahkan korg.. insyaAllah ada rzki korg dtg KK akn ku lyn sebaiknya.. hehe...


kat kenduri smlm ktorg tak jumpa mmber lain pn.. FYI, mber yg kwin ni bernama Juliah Jusman.. kwn di MRSM Muar.. ms kat maktab dulu sll kenekan dia ngn ayat bermula urup J.. sdkt cth.. juliah jusman jln2. jln2 jumpa johon. johan jolok jambu.. jambu jatuh.. hehehe... best kn.. jgn mrh ye Pn Juliah.. hurup lain susah taw nk buat ayat mcm tuh.. huhu... ok back to the topic...


ms ktorg smpai tu pngtin dah berarak.. tgh tgk silat.. so ktorg pn mkn dulu.. kalau nk tunggu lama kn... ps mkn msuk umah tgk pengantin kat pelamin.. chanteq.. semua chanteq.. pengantin ~beliau ni tak mekap pn mmg chanteq, pelamin, baju semua chanteq.. kaler peach.. husband beliau sweet.. pas tepung tawar ktorg amik gmbr. nk tunggu diorg mkn lama lak...


tukang silat tak msuk gelanggang lg..


tudungku rosak gara2 tido dlm bus.. menci..

ktorg tak terus blk pas kenduri tu.. pasangan laki bini nk gi shopping brg dapur.. so ikut je la mereka ke Mydin kat MITC.. this is my 1st time.. mmg besar.. dan byk gk tmpt yg sy br tgk utk pertama kalinya.. ye la tak pernah lg smpai belah2 situ.. mcm jakun pn ada.. huhu..



Mydin @ MITC.. besar weiii..


ps: merindu yg jauh.. smga selamat sglanya..

No comments:

Related Posts with Thumbnails