Thursday, March 25, 2010

Konvo Azim

Congratulation!!!

Smlm (24032010) konvo Azim kat Putrajaya ~sama lak ngn besday hubby ku..
mak, ayah & azim gerak awal sbb nk masuk dewan..
ijai, azief dan saya gerak dlm pkl 9 sbb taw abis dlm pkl 12pm..
so mls la nk tgu lama2.. lg2 ada budak tecit tu... berpeluh ketiak.. huhu


actly adikku ini konvo sijil je..
insyaAllah tahun dpn smbung dip.. hrp2 ada la rzki beliau
zaman skg ni org ckp jgn memilih sgt.. biar mula dari bwh tp senang dpt keja..
dr blaja mencecah langit tp keja ntah ape2.. ~mcm kena diri sndri je.. huhu


doa2kan la spya murah rzkiku.. dpt keja kat KK or KL pertengahan tahun ni so nti leh la Azim smbung study..
kalau dia smbung skg mcm sesak sikit nti..
insyaAllah.. smga dipermudahkan.. Amin


dah2.. jom cuci mata..


bdk yg membuatkan ketiakku sentiasa basah.. :p


azief & achik ijai.. memperagakan bunga..


owh.. saya yg maintain..


kami again.. hehe


yg diraikan dgn parents n nephew.. oit.. tu alang beli utk uteh la..


full version of me.. ada gaya model x.. tgh jeling azief sbnrnya ni.. hehe



eh... asik gmbr saya je.. yg diraikan sikit je ke??
dah nama pun blog ejau kn.. huhu


jom tgk lg gmbr uteh ajim..



bdk2 kos ajim


ajim, parents & ijai.. azief?? tgh lari2..



and last skali..


ajim, parents n saya.. :)



ps: 3 contests yg saya join semua kecundang.. xpe akn ku usaha lg.. :)


No comments:

Related Posts with Thumbnails