Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 7, 2010

Mak Buyong Yang Tak Sedar Diri

Akhirnya..
Tamat sudah penantianku..
Huhuhu...



Kali ni nak tepek gambar gi I-city, Shah Alam last Friday (020410)
bersama kwn2 dr sekolah kat Muar dulu



actually aritu saya pun ada bwk camera gak~camera akak
tp tak byk snap guna camera tu sbb setting susah
camera canggih la katakan
sudahnya guna camera nady je
arini baru dpt gmbar dari camera dia
tu yg baru nk update..
tp dlm entry ni ada gak yg dr camera saya akak saya




ENJOY!!!!



I city shah alam


saya dan nardia a.k.a nady



saya dan Hasdi



Nady & Hasdi



us..



saya dgn pokok ejau... :)



dgn merak yg besar



BIG thanks to both of them yg sanggup kuar after work
mesti penat kn..
tp kerana mak buyong yg tak sedar diri ni
dorg sanggup..
huhu...


tqvm for the great night
tp yg sengal tahap cipannya
boleh pulak saya tertinggal wallet kat umah
seb baik la tak kena tahan polis
kalau tak naya je mak buyong nih..
huhuhu..


dan nak tak nak kena la cik nardia belanja saya makan
dah la dia yg drive
saya terhutang budi dgn beliau dgn byknya
bila boleh balas nih..
huhuhu


saja nak mention
baju yg saya pakai tu baru 1st time pakai
pemberian en suami
sbnrnya mcm malas nk pakai sbb maxi
saya ni kn kaki jeans je..
tp sbb pk bila lg nak pakai,
so pakai la time keluar ari tu
tp mmg la tak berapa selesa sbb dah biasa pakai seluar
huhuhuhu


ok la
sape2 yg tak sampai lg ke I-city tu boleh la pegi
tempat tu takde ape pun
just lampu-lampu yg cantik
so kena pegi malam la ye..
tp jangan lupa cari surau/masjid dulu
sbb kat situ takde lg


till then..
Assalamualaikum..


No comments:

Related Posts with Thumbnails