Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 21, 2010

Memang Macam Tu Ke??

Korang layan tak slot Akasia, Adamaya sekarang? Semalam saya terlayan la pulak.. before ni kalau tengok pun sikit-sikit je. Semalam tengok dari awal sampai abis. Kira drama ni boleh layan gak la sebab hero yang handsome.. oppsss dan heroin yang cun.. So ibu-ibu mengandung elok la tengok cerita ni, kot-kot la anak nanti handsome/cantik macam pelakon-pelakon ni. tp bila part Dani (Faizal) kena tutup mata kejap la.. hehehe..


Drama Akasia Adamaya

Actually bukan nak cerita pasal drama ni sangat pun. cuma tertarik dengan satu adegan tu.. Adegan yang biasa kat tv melayu. sampai saya cakap "nape cita melayu kalau perempuan dah kawin tak sihat Dr suruh baring, pastu beritahu mengandung.. orang (saya) tahu mengandung takde pun cek macam tu"

Korang paham tak??

Ke orang lain pun memang macam tu.. ye la, kan. since saya tahu pregnant buat UPT sendiri baru gi klinik. so nurse just suruh buat urine test balik je.. tp kalau kena baring pun biasa buat ultrasound kan.. bukan cek "bodoh-bodoh" macam tu je...


Anyone can explain???


Heheh.. benda remeh macam tu pun nak peduli kan..


3 comments:

Ira said...

Hahaha.. aku layan gak citer tu. Kalo blk cpt la. Smlm pn, aku terpk gak, mmg org cek mengandung camtu ke? Pastu butang baju belah atas lak tu... Agaknye takde adegan yg sesuai utk ditunjukkan kt klinik. Xkn nk bwk urine tu kot. Hehe..tatau la.. kene tnya director.

DiLLaiLa said...

wakaka..citer melayu kan tipu je lebey..kot ye pon diorang cek perut..takkan pulak butang atas yang terbukak ye zira..itu namenye cek 2 yang atas perut tu..huhu budus tol..ahaks..

liza said...

hehe.. taw xpe.. takde la bwk urine.. paling tidak pun ckp2 je ke.. turunkan baju konon baru buat ultrasound ke. (tp makesure la mesin tu ada) huhu... mcm pengarah lak... :p tp mmg cerita melayu mcm ni kan.. hehe

Related Posts with Thumbnails