Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, April 22, 2010

Parcel Yang Dinanti

Ini cerita 2 hari yang lepas (Selasa, 20/4/10).. apa ye saya buat 2,3 ari lepas sampai tak sempat nak update blog. sehinggakan member saya, Pn Dilla ingat saya dah bersalin.. huhu..



busha legging

Apakah ini??


Saya dapat parcel yang dinanti-nantikan.. Ingat tak before this saya menang hadiah saguhati KBBC.. Hari Sabtu lepas saya dapat notis kena amik barang di Pos Ofis. mula-mula saya ingat adik saya amik notis tu kat peti (since umah flat takkan la en posman rajin nak cari rumah kan), tapi selepas disoal siasat rupa-rupanya adik saya amik notis tu dekat grille umah. means posman tu naik cari rumah la. tapi disebabkan takde orang kat rumah masa tu, dia tinggalkan je notis suruh amik barang. agak-agaknya posman tu bengang tak. penat-penat cari rumah sekali takde orang. tapi nasib baik la naik lift. kalau naik tangga kompem beliau bengang punya!! huhu


Tapikan, yang saya dapat tu surat berdaftar.. just curious. kalau guna surat berdaftar ni lebih jimat ke untuk anta barang ringan macam tu. sebab before this saya selalu guna pos laju atau pos express je..


ok jom tengok ape isinya..



anak rusa nani...
busha legging



tara.. ini la busha legging.. size S ni. tp tunggu baby umur 6bln kot baru leh pakai.. huhu
busha legging



abang Azief ni mane alang ada, situ la dia ada..
busha legging


Tapi yang bagusnya dia tak pula cakap legging tu dia punya. Dia tengok size pun dia tahu tu baby punya...



tqvm to babykidslove

2 comments:

DiLLaiLa said...

bestnye dapat gift...wpun hanya sehelai seluar..tapi mmg rasa happy..=)

liza said...

hehe.. rezeki namanya... :p

Related Posts with Thumbnails